Gratis är gott

Någon skickade DEN HÄR sidan till mig idag. Det går tydligen ut på att värva ett visst antal medlemmar så får man gratis prylar typ presentkort, tv-spel och lite annat smått och gott. Jag tyckte det lät helt festival, speciellt för mig som är fattig student och lever på enbart pasta och sås. So c'mon, do it! Jag ger er min rock 'n roll-välsignelse som i sin tur inte kan mätas i pengar. Haha!

Gratis är dessutom gott som fan.

Soundtrack of this blog
Evergrey - In the wake of weary

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej, ville bara tipsa dig om denna länken! Genom att slutföra gratiserbjudanden så kan du tjäna olika prylar! (presentkort, dvdspelare, osv) Har redan fått en del saker! Testa du med! =)
Gratisgenerationen

Och förresten, tack för en bra och intressant blog! =)

2007-01-28 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback