Freeeeze

Slutade just jobba, härligt. Har upptäckt att jag blivit otroligt stresstålig under min tid där på statoil. Idag kom det två busslass med något lag från Piteå tror jag, och givetvis så ville alla köpa korv. Om det hade varit för ett år sen så hade jag känt mig sressad men nu var det piece of cake liksom. Vet inte vad det beror på men jag känner mig mycket lugnare nu och kanske lite mer likgiltig så där allmänt. Inte på ett cyniskt sätt men jag tar inte så mycket på allvar nå mer. Tror fan jag skulle kunna bli rånad utan att bli helt vild och bajsa på mig. De skulle bara "freeze mother fucker give me all your money", och jag skulle "jaha... jag förstår... på det viset" och sen gå hem och sova som om inget hade hänt.

Så är det. Nu ska jag sova.

Soundtrack of this blog
Kent - Pärlor

Andra bloggar om:
Stress, stresstålighet

Kommentarer
Postat av: Johanna

höhö, arbetskadad eller vadå? ;)

Postat av: Mikael

Haha, ja det kan man kanske kalla de. Jag väljer att se det som en bra egenskap ;)

2006-04-13 @ 23:56:12
URL: http://mikael.webblogg.se
Postat av: Azzurra

Buon luogo, congratulazioni, il mio amico! http://www.azzurra.genovka.org

2006-11-05 @ 07:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback