Walk the line



www.walkthelinethemovie.com

Jag säger bara wohoooo!! Folk har sagt att den ska vara bättre filmen om Ray Charles och jag tyckte den filmen var skitbra. På imdb har den fått jävligt bra feedback. Jag visste inte ens att det hade gjorts en film om Cash förrän igår. Något glad jag blev! Surfade runt lite på filmens hemsida och den verkar fan riktigt bra. Den är baserad på böcker som Cash skrivit själv: "Man in Black" och "Cash the Autobiography". Sedan också "the film was developed for seven years with the close cooperation of Johnny Cash and June Carter Cash before their deaths in 2003." Jag känner mig lite som ett barn som väntar på tomten.

Jag vill se den nu! NU!!! Please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback