the power of music and adrenalin

Uh, det var den dagen. Var och sprang med mina fina asics första gången idag och inte lite skillnad man kände. Mycket bättre!! Jag sprang 4.3 km på 20 minuter, vilket är 12.9km/h och nytt rekord, hihi. Känns dock som att man börjar nå sin gräns nu. Jag tror inte att jag hade pallat en minut till, sista minuterna tar fan på psyket ganska hårt. Tur att man har musik med sig, det underlättar fan jävligt mycket. När man tror att man nåt gränsen så kommer det nån fin låt i lurarna och man får ny energi från ingenstans. The beauty of music. And adrenalin.

Värsta upptäckten jag gjorde idag. Jag skulle och handla lite käk efter att jag sprungit så upptäckte jag att det är mindre fett i gräddstuvad pyttipanna än i vanlig. Daaamn, och gräddstuvad som är sååå mycket godare. Så jag övergav köttbullar och pastaspiral-konceptet för gräddstuvad pyttipanna. Det är nästan det ultimata, och jävligt lätt att laga!

Imorn blir det att jobba kvällen, det känns småskönt med lite jobb för omväxlings skull. Pengar är ju inte heller fel. Jag köpte två såna där mini-cd-skivor från en tjej på helgon idag, 2 hide skivor. Det gick på 102 spänn, nog var det värt. Inte så lätt att hitta j-rock i Sverige precis. Lite jag ska plocka med mig halva japans skivsortiment när jag är där.

Sitter och lyssnar på Hanoi Rocks just nu, väldigt bra musik. Deras senaste skivor är nice, blir att beställa när man känner att det är okej att handla musik igen. Har gått lite väl mycket pengar till det senaste månaderna. Well, a music addicted dude has got to do what a music addicted dude has got to do. Fick ner The Darkness' nya platta för ett tag sen också. Helt okej, fast den förra var mycket bättre. Skulle vara kul att se dem live. Hoppas de kommer till hultsfred eller nåt. Jag tror de är hultsfredmaterial.


The Darkness

Nu ska jag duscha och sen sova. Later!!

Hanoi Rocks - In my darkest moment
Crucified Barbara - Going Down
Breaking Benjamin - Follow





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback