Kylskåpsrensning

Bered er på en unik inblick i mitt högintressanta liv. Jag rensade just bort all skit som börjat lukta i mitt överdimensionerade kylskåp.

Så här såg det ut först:





Och så här såg det ut 30 sek senare:





Undra hur länge man överlever på kaviar och flytande honung? Man kanske hamnar på en öde ö nångång och det enda som finns att käka är just kaviar och flytande honung, så det kan ju vara bra att testa. Långsökt? Kanske.

Jag minns inte sist jag fixade ordentligt käk här i lägenheten senast. Jag värmer typ bara minipizza nu när jag äter här, annars snyltar jag i marielund. Jag är slö, jag vet. Idag måste jag fixa käk själv för det blev inget hos päronen av nån anledning.

Lyssnas på System of a down för varitationens skull just nu. Metal.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Är det öl jag ser? ;D

2005-11-15 @ 22:16:38
Postat av: Mikael

Nejdå, det är träningsdricka i ölburksutförande. Det senaste :)

2005-11-15 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback