not for me, uh-uh

Aaaah!! My head hurts. Jag har inte huvudvärk så ofta men när jag väl har det... ja, då hatar jag det. Sitter och dunkar Dismember i mina fina lurar nu, och man glömmer liksom bort huvudvärken. Lyssna på "Dismember - Tragedy of the faithful", det är så dödsmetal ska låta. Jag är väl nu inte nån större dödsmetallare, lyssnar inte alls mycket på döds/blackmetal men Dismember lirar i en klass för sig. Idag var det stockholmsdöds som var the shit.


Dismember

Imorn ska jag fan i mig komma ihåg tandläkarfanskapet. Hade tid förrförra fredagen men då glömde jag bort, eller så försov jag mig. Antagligen båda. Kvart över ett, kvart över ett, kvart över ett, kvart över ett. Dagens mantra; min tandläkartid. Fast nu när jag tänker efter så blir jag förvirrad. Var det kvart över ett eller kvart över två? Jävla skit, måste ringa och höra med mamma imorn. De ringde nämligen till henne med min tid. Förra gången ringde de till mig. De lär sig tydligen av sina misstag. Eller vafan, misstag och misstag, de ska inte klaga; de får ju 150 spänn för att inte ha gjort ett skit, förutom att gå ut i väntrummet och säga "Mikael Juntti", utan att få nåt svar. 150 spänn?! Motherfuc...

Jag kom att tänka på den där filmen nu när jag hakade upp mig på tandläkare. Jag har inte sett "the dentist". Kanske borde se den om man får tillfälle nångång. Den kan ju vara riktigt skit till och med. Höhö.


Now that's metal. Respect.

Annars har det inte gjorts så mycket idag. Jag ställde mobilen på väckning till 10, men somnade om ganska snabbt och var uppe runt halv 3 nångång. Det är skönt att sova, damn it. Imorn ska jag vara duktig och fixa lite grejs som behöver fixas. Jag har inte köpt en enda julklapp ännu. Go me. Jag låter mamma och syster köpa så hoppar jag bara in med pengar. Bekvämt. På tal om julklappar; jag måste ju beställa min iPod imorn damn it!!! Vafan ska jag gravera in?! Det var ju idag jag skulle bestämma mig för nåt. HELEVETE. Jag glömmer alltid bort, och imorn måste den beställas för att den ska hinna fram till jul. Det blir väl Nietzsches "Without music, life would be a mistake". Vi säger så. Imorn är det torsdag, sjukt hur snabbt dagarna går. Jag fattar inte.

Har lyssnat lite mer på nya The Darkness-skivan nu. It just keeps gettin' better.

Dismember - Tragedy of the faithful
The Darkness - Is it just me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback