iPod nano

Såå jag fick min kära iPod idag. En mindre besvikelse när jag upptäckte att gravyren var lite fucked up. Jag skrev att jag skulle ha "without music, life would be a mistake" och det stod till och med på orderbekräftelsen. Måste ha blivit nåt fel på lasern eller nåt mitt under gravyren, för det jag fick var "without music, life would b". Well, that makes sense. Jag ringde till kundtjänst och sa vad som hänt. Fick höra att det tar typ 5 dagar för transportfirman att hämta nanon, sen 5 dagar för dem att fixa gravyren och sen 5 dagar för den att komma tillbaks. Hum, jag tror jag skiter i gravyren after all. Haha. Om jag ändrar mig så har jag ändå 14 dagar på mig att leka med den innan jag behöver skicka tillbaks. Men fan, vem orkar vänta 15 dagar på att få tillbaks den?

21030-9
...

Sen är den ganska duktig på att bli skitig också, fingeravtryck fastnar som fan och sen repar den sig ganska lätt. Den har redan hunnit få några smårepor. Men det spelar ingen roll, för på insidan är den så jävla grym så att det inte finns. And hey, I like it dirty. Jävligt snygg var den också. Jag har tydligen ingen USB 2.0, det var ju något skit för det skulle gå mycket snabbare att föra över låtar då.

Fanns några kingiga spel på den också. "Music quiz" var lätt bäst. Den väljer typ nån random låt och sen får man fem alternativ och så ska man pricka rätt. Bra tidsfördriv. Imorn ska jag fylla den med en massa musik, har bara lite Cash och sen lite metal på den just nu. Lite mäktigt det känns med 2GB när man haft 256 mb i 2-3 år nu. Jag måste ge min Jens of Sweden beröm för att den hållit i nästan 3 år fast den åkt i golvet hur många gånger som helst and so on. Jag har ännu använt den i princip varje dag sen jag fick den. Den har tjänat mig väl. Tror det var ett av bästa köpen jag gjort i hela mitt liv med tanke på hur mycket jag fått ut av det. Music is the shit. Music is life. Ffs.

Har inte gjort så mycket annat idag. Har spelat trummor några timmar, tränat och sånt. Kollade lite när Mörker (Tommi och Chrilles band) repade också. Nicke ska spela trummor på deras demo så han måste liksom lära sig låtarna. Det lät väl som Black Metal ska låta, tror jag.

Damn, snart är det julafton. Känns inte som det. Sjukt.

Nu ska jag sova.

Jimi Hendrix - Fire
Jimi Hendrix - Foxy Lady
Charon - Rain
Vexer - Machinegun Blues


Kommentarer
Postat av: Katarina

Äh, lite roligt är det ju ändå :D

2005-12-23 @ 11:17:33
Postat av: Mikael

Kanske lite ;)

Postat av: malkov

stilrent

2005-12-23 @ 15:04:36
Postat av: Mikael

if you say so :)

2005-12-23 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback