Where's the anti-panic button?

Fail igen. Blev inget pluggande idag. Var och köpte ett nytt ljudkort istället och har suttit och pillat fram det ultimata gitarrljudet sedan dess. Inget besök på gymmet vart det heller, men där tänkte jag att jag kommer sitta och plugga hela helgen och antagligen ha tillfälle att träna då.

Börjar förövrigt känna panik över mitt boende. Vet inte ifall lägenheten är uppsagd eller inte just nu. I värsta fall måste jag flytta ut i början av november utan att ha någonstans att ta vägen. Mina ködagar räcker inte till någon ny lägenhet. Har ett par kompisar som jag inte känt så länge som bor på typ 20 kvadrat. Känns ju jobbigt att fråga ifall man får flytta in hos dem under obestämd tid.

Fan. Hoppas det löser sig. Imorn får jag antagligen svar på det ofantligt stora frågetecknet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback