It's a sign

Soft dag. Bara en föreläsning i MDI idag. Efter den gick jag och Adam och fixade studieintyg och efter det gick jag och tog en Chai Latte med Nano. Hade inte träffat Nano sen i mars så det var väldigt trevligt. Pratade om lite av varje.

Diskade bort all disk när jag kom hem. Efteråt upptäckte jag att det hade skvättat vatten så att den här glada filuren blev till.



Det måste vara ett tecken. En högre makt försöker säga mig något.

Orkade inte laga mat idag så jag gick på affären och handlade lite mikromat. En Pasta Alfredo som kanske är världens bästa mikromat och en Pasta med fyra ostar, även den helt ok. Gick förbi frysdisken och fick syn på fiskpinnarna som jag nästan hade glömt att existerar. Har inte ätit fiskpinnar på över två år, så jag tog beslutet att det är hög tid för lite fiskpinnar igen här någon dag. Självklart måste man ha mos till fiskpinnar... det fanns två alternativ:





Kan ni gissa vilken jag tog? (Ledtråd: samma som alla andra verkar ha tagit). Jag undrar hur de tänkte när de satte priserna.

Imorn är det helg. Jag tror jag måste plugga. Synd att jag inte fått min mattebok ännu. Adlibris som brukar vara så snabba. Skit.

Nu blir det lite TV följt av sleep. Påtal om TV så kollade jag idol och de hade tydligen filmat i kyrkan här ovanför läggan. Småcool.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback