Finbesök!

Alright. Har spenderat större delen av dagen med syster och systers karl. Blev middag på O´learys i gamla stan. Jag körde traditionsenligt på Ribs, men den här gången blev det en "3 combo" dvs. tre olika barbecuesåser. Först fick jag typ kalla pommes, vanligtvis brukar jag vara dålig på att klaga men den här gången sa jag fan till! Är nästan stolt över mig själv. Syrran käkade någon pastarätt och Johan körde på en burgare. Väldigt trevligt och gott!

Efteråt tog vi en promenad längs drottninggatan och avlutade kvällen med en öl på en restaurang vid plattan. Nu är jag allmänt trött och seg och ser fram emot att somna. Föreläsning imorn kl. 8. Blir spännande att se ifall man tar sig upp. Place your bets!


Syster och Johan på Olearys

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer
Postat av: Jojjan

Men fina fina!

Postat av: Jojjan

Linda är så sjukt lik Karin

2010-09-27 @ 10:40:58
Postat av: lovisa

Hej! hur är det med dig?:)

2010-09-27 @ 11:23:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hallådu, :) allt gött eller?

2010-09-27 @ 11:39:33
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Mikael

Haha, jag är så dålig på att se likheter inom den egna genpolen tror jag :) Men jag litar på ditt omdöme! ;)

2010-09-27 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback