...

Lång dag i skolan idag. Eller egentligen inte, för jag tog lite sovmorgon och började först halv 12. Men skulle ha börjat 8 egentligen. Känner att jag inte går och lägger mig i tid. Allt blir fuckat. Blir sent på gymmet också och bastun är nästan alltid kall nu när jag ska basta. Om jag inte visste att bastu faktiskt gör livet lite bättre så vet jag det definitivt nu.

Känner att jag kommit igång med träningen igen. Börjar bli rutin. Bra.

Kollar på idolreprisen nu... tror jag börjar bli lite less skiten nu. Jag tippar på att det kommer gå ett par varv till för att försvinna sen. De borde göra ett Idol rock n roll-edition. Alltid lika kul att se folk göra bort sig i alla fall. FörnedringsTV yes sir. Det är framtiden. Har nästan kollat färdigt OZ också, bra jävla serie alltså. Very recommended.

Känner att jag måste städa upp lite här i läggan. Ligger muggar överallt. Min kost består uteslutande av kyckling och ris med olika såser (tror jag testat de flesta i konsums sortiment snart - Satay Hot leder ligan) plus Polarbröd Fröig i kombination med finlands största bidrag till den svenska välfärden - pålägget Gotler. Har blivit mycket oboy fan. Därav muggarna. Oboy är mitt kaffe.

Nu en OZ. Sen en sleep. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback