The J is back in town

J är på besök i stan. Hon ska jobba som matansvarig på en raklamfilmsinspelning på måndag och tisdag. Rock n roll! Var och lunchade på den heliga böffen. Det var fan riktigt länge sen. Körde på standardvalet, alltså kyckling. Nu hade de gjort om menyn. 200g hade blivit 250g = sjuk mätthet!


En mätt J på böffen!

Nu sitter jag och dricker öl i min ensamhet men ska snart injicera lite action i den här lördagen. Det verkar som att söder blir kvällens slagfält. Ska höra med Adam om han är sugen på att joina. Kanske blir uppvärmning i form av pingis. Mike Snow går het på spotifyen just nu. Vanligtvis är det inte i närheten av min musiksmak, men jag vet inte... skön feeling på något sätt. Jag kanske håller på att bli en poppare! Haha.

Later folks!

Läs även andra bloggares åsikter om
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback