Friday night

Såja, då var man nyduschad och parkerad i soffan framför postkodmiljonären beväpnad med en kall mariestad. Ska möta upp Adam och Mårten om ett tag. Vi ska hem till en klasskompis som har "drinkkväll". Vet inte riktigt vad det innebär. Tar med mig ett par öl för att vara på den säkra sidan!

Fan. Känner att jag börjar bli lite sämre i halsen så det blir nog en lugn kväll.

Annars har det varit en hyffsat produktiv dag. Har hunnit räkna lite matte, spela in lite musik samt sammanställa lite text från intervjun med armadas projektledare. Deadline är på tisdag, men tror det ska gå bra. Någonting får man ju alltid ihop.

Haha! Frågan nu i Postkodmiljonären är "Var i kroppen bildas stresshormonet Adrenalin?". Han har bara två alternativ efter att ha tagit 50/50. A: Äggstockarna/Testiklarna och B: Binjuremärgen. Hahahahaha. Snubben måste ringa en vän! Hur kan man ens tro att adrenalin bildas i testiklarna?!?! Hahaha. Fyfan. Han var ändå ganska bra på de tidigare frågorna. Vilket fail! Han fick iaf rätt svar efter att ha ringt sin vän som var säker som få på att binjuremärjen var rätt svar. OK, jag var inte säker på det innan han hade tagit 50/50. Men jag visste då fan att det inte bildas adrenalin i testiklarna. Hahahaha!

Nästan lika illa som det här:



Nu idol! Yay!

Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback