6 oktober 2010 - hipp hipp hurra!!!

Idag är det ingen vanlig dag. Det är min födelsedag!!! Weeeehoo! Fast snart är den slut tyvärr. Hela 24 år gammal har jag blivit. Ingen kris än så länge.

Det har varit en trevlig dag faktiskt. Började lite segt med skola men avslutades fint på Texas Longhorn på söder. J bjöd mig på lite Ribs och en öl. En full gubbe satte brevid och berättade om hela sitt liv, sen bjöd han på vin! Han körde buss åt en massa artister. Han hade bland annat kört åt guns n roses och metallica. Undrade ett tag om han var mytoman, men jag tror fan han talade sanning. Annars var han läskigt bra på att hitta på.

Så här ser en 24-årig Mikael ut. Fascinerande!



Nu ska det snarkas för imorn är det en ny dag. Ha det bra, ta hand om er och glöm inte att borsta tänderna.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback