The key to success!

Äntligen! Nu kan jag officiellt konstatera att sommaren har börjat. It's hot and I like it. Det var jättetrångt och svettigt på tunnelbanan idag när jag skulle hem från skolan. Kändes som en befrielse att stiga av bastutåget när det rullade in på skärmarbrinks t-banestation. När jag kom fram till dörren märkte jag att något saknades. En liten, liten grej som är nödvändig för att man ska kunna förflytta sig in i lägenhet utan att använda extremt övervåld/alternativt högljudda redskap. Jag talar givetvis om nyckel, även känd som nyckeljävel. Jag kom ganska snabbt på att den satt fast i en dator på skolan. Har nämligen ett USB-minne i nyckelringen. Jag visste att jag skulle få betala för att jag har USB-minnet i nyckelringen. Nåja, det var bara att klämma in sig i ett svettigt tåg och åka tillbaks till skolan. När jag inte kunde känna mig mer less så satte sig en blind person på mig. Trodde väl att jag var luft.

Nu har jag fått i mig lite korv och pastaspiraler med sweet chili så livslusten återvänder sakta men säkert. Har diskat och slängt i en tvätt. Det var nödläge. Varken jag eller J har några rena underkläder. Det är verkligen allt eller inget som gäller när vi tvättar.

Har börjat kolla på Dexter också. Skitbra serie!

Peace.

Och än en gång. R.I.P Dio. Ses snart.

Kommentarer
Postat av: David

Tja!

Nice blogg du har. Kul med fler som samlar på vinylskivor. Hade varit kul att se din samling och utrustning.

Postat av: Mikael

Tjena! Tack för de fina orden. Ska fixa upp bilder på mina prylar här någon dag. Kikade in på din blogg också... väldigt coola grejer du verkar ha för dig!

2010-05-25 @ 03:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback