Mornin'

God morgon lägenheten. Godmorgon skärmarbrink. Godmorgon stockholm, sverige, skandinavien, europa, världen, solsystemet, vintergatan och hela jävla universum.

Jag har sovit. Jag har sovit som fan. Vaknade första gången vid 14 och andra gången vid 15. Nu är jag återställd som människa och orkar göra vettiga saker igen. Snart ska jag vara och träna för första gången på flera eoner. Min kropp kommer inte förstå vad fan som händer och dra ihop sig i fosterställning så fort hjärnan känner lukten av en hantel.

Jag ber till gudarna att bastun fungerar. Jag blev just medveten om att jag inte har bastat på lika lång tid som jag inte har tränat. Man blir mörkrädd för mindre.

Nu ska jag laga korv och makaroner Mikael-style. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback