Inte 100%

Inget spektakulärt att rapportera idag. Har haft möte med tv-spelsgruppen på skolan, därefter har det kollats lost och... inte så mycket annat som är värt att nämna. Eller jo, blev tipsad om extrajobb av en klasskompis. Ringde dit och nästa torsdag ska jag på intervju. Handlar om event-inriktad marknadföring. Hjälpa till att lansera nya produkter och sånt. Återstår att se ifall det är min kopp te.

Känner mig seg. Halsen är inte 100%. Skulle vilja träna men har av erfarenhet lärt mig att det är bäst att avvakta. Blir bara värre annars. Har varit lite segt med träningen nu. Så fort alla systemen är i topptrim så ska det köras igång på allvar.

Nu sleep. Möte imorn igen. Mycket möten nu. På fredag ska skiten lämnas in. Blir skönt.

Later! Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback