Guld i herrstafetten

Woho! Sverige tog guld i herrstafetten. Inte illa pinkat. Det går fasen riktigt bra för skidsverige just nu. När jag kommer hem till norr ska jag dra på mig skidorna och köra några sträckor. Blir så sugen när man kollar os och allt går så bra. Sist jag åkte var det CP-tungt. Gissar att det blir ännu tyngre den här gången.

Har suttit och skrivit på ett par artiklar som ska in till studenttidningen imorn. Det blir helt ok faktiskt. Imorn ska jag fota lite till den ena. J ska få agera modell. Ska publicera artiklarna här också sen. Har även skrivit lite på en sommarjobbsansökan till en tidning. Även den tänkte jag skicka in imorn.

Nu ska det snart sovas. Imorn smäller det mellan Sverige - Slovakien. Jag brukar alltid ha sjukt svårt för att ta mig upp på morgnarna, men när Sverige - Finland matchen var i måndags gick det sjukt lätt. Jag tror OS är bra för min dygnsrytm.


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback