SVTs tablå = fail

Jahapp. Sverige-Finland matchen var tydligen på måndag 06.00. SVTs tablå suger. Där sträcker sig en dag från 17:00 till 06:00 istället för till 00:00 som det gör i resten av världen. När jag trodde att matchen skulle vara 06:00 på söndag så var det i själva verket 06:00 på måndag som gällde. Tur att jag upptäckte det innan jag gick och la mig igår. Hade blivit mayhem nu på morgonen annars.

Nu har frukosten just sjunkit ner och snart ska vi på stan en sväng och känna på stockholms söndagspuls. Kanske ta en fika. Jag borde köpa en ny kompaktkamera har jag kommit på. Min stora systemklump är för tung för att orka dra upp för spontana bilder = ingen bra bloggkamera.

Peace!

Läs även andra bloggares åsikter om
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback