Dolph the man!

Har varit en ovanligt lugn lördag. Kollade melodifestivalen och det mesta var väl rena skiten. De minst dåliga låtarna gick ju vidare vilket man kan se som en slags tröst. Extra besviken var jag på Crucified Barbara som jag förväntade mig mer av. De borde kört någon av sina egna låtar istället för den halvdåliga dängan som någon skrivit åt dem. Om man inte tar hänsyn till årets bidrag så tycker jag dock att melodifestivalen lyckats ganska bra i år. Dolph lyfter spektaklet till nya höjder. Sjukt skön snubbe! Jag ska bli som honom när jag blir gammal.

Nu kollar jag herrarnas dubbeljakt. Verkar gå bra för svenskarna. Heja heja! Tror jag ska sova snart för kl. 06:00 smäller det mellan Sverige och Finland i hockeyn. Wohoo!


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback