Prison Break [Prajson bri:k]

Jag skulle kolla ett Prison Break-avsnitt innan jag skulle gå och lägga mig. Det blev tre avsnitt. Så sjukt bra serie! Lika spännande som tusenbröder.

Ryggen mår mycket bättre nu. Ganska läskigt det här med ryggskott... att de liksom kommer från ingenstans. Man sätter sig ner och inbillar sig att allt är frid och fröjd. Sedan reser man sig upp och har helt plötsligt, utan minsta förvarning, dragit på sig ett ryggskott. Crazy shit!

Jag åt förresten blodpudding för första gången på ett jävligt bra tag idag. Fick till det ganksa bra faktiskt. Normalt sett brukar jag vara lite nervös inför tillagningsprocessen då jag finner det så sjukt svår att skära upp jämna och fina skivor. Det gick över förväntningarna, och gott blev det. Blodpudding blir nog ett återkommande inslag i min kostcirkel framöver. Billigt också - 10 spänn för en måltid. Halleluja!

Nu ska jag drömma. Godnatters!

Kommentarer
Postat av: J

Det luktar blodpudding i hela kåken älskling. En maträtt som lämnar intryck, helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback