First blood!

Nu har jag haft gympremiär i Stockholm. Behövde inte ens teckna något nytt gymkort eftersom mitt kort från Norrköping tydligen fungerar här i big city också. Jag var nästan lite nervös för att det skulle vara fett mycket folk på gymmet (det ligger i mitt i citysmeten och klockan var just efter arbetstid), att man skulle få köa till maskiner osv = jobbigt. Det var typ ingen där. Fick nästan lite good ol' Haparanda vibbar.

Nu ska jag kickstarta träningen igen efter detta lilla uppehåll som jag haft. Känner mig redan som en bättre människa.

Rambo next!


Kommentarer
Postat av: empe

Eller kanske Arnold??

2009-09-29 @ 21:39:56
Postat av: Maja.

bra att satsa stort, själv är jag bara nöjd om jag väl tar mig till gymmet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback