Rhizom

Förra veckan var bara tentaplugg. Fifaen. Känner mig lite härdad nu efter allt konstanta pluggande, skulle nästan kunna plugga en vecka till i sträck utan att det skulle kännas som världens undergång. Idag fick jag tillbaks min "tillämpad datalogi"-tenta. Det var B som fan. Nästan A. Bara två poäng ifrån! Det skulle ha känts bättre om jag just och just klarade B istället för att just och just missa A. Men nu ska vi inte vara sådana. Jag intalade mig själv att jag skulle bli glad om jag klarade godkänt, och nu gjorde jag ju det med god marginal, så jag ska vara jävligt glad. Punkt.

Helgen spenderades i Uppsala hos Johannas kompisar. Det var trevligt. Vi åt god mat och drack öl. Spelade alfapet en gång också. Ordet som fick mest poäng var "Rhizom", synd bara att det inte fanns med i orboken som för övrigt var från 70-talet. Detta upptäcktes dock inte i tid vilket till slut resulterade i att Rhizom-laget vann.

Nu i veckan åker jag till Norrbotten och hälsar på. Det blir antingen på onsdag eller någon dag senare. Har inte bestämt mig ännu. Det blir iaf säkert trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback