Gäsp!

Har suttit och programmerat hela jävla dagen. Blev klar med labben alldeles nyss. Känns skönt. Det är några småsaker kvar att fixa men 95% fullständig är den. Imorn måste jag hinna med en till labb, och på fredag är det redovisning. Tenta på måndag. Får se hur det går. Blir nog fuck my life den här helgen, men någon öl hinner man förhoppningsvis konsumera och förtära.

Fick iaf äta thaimat idag. Sate gai - kycklingspett med jordnötssås. Jordnötssås är fan the shit. Tror jag skulle kunna ha det till allting. Skrota dopp-i-kopp och inför dopp-i-jordnötssås. Mums.

Nu ska jag sova med min lilla törnrosa.

Peace!

Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer
Postat av: J

Jordnötsöl kanske?

:*

2009-10-15 @ 08:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback