Fade to black

Kort liten update hära. Jag har inte bloggat på ett tag nu, kanske är det för att jag hade en nära döden upplevelse förra veckan. Jag hade just avslutat ett pass på gymmet när jag befann mig i duschen för avsvettifiering. Plötsligt upptäckte jag inget mindre än en bastu som stod i anslutning till duscharna. Norrlänningen inom mig fällde en tår av lycka då jag inte sattit foten i en bastu sedan gud vet när. Det var ett hallelujah moment så att säga. Där satt jag i total harmoni och lyssnade på ljudet från vatten som omvandlas till ånga. Just när jag hade tänkt avsluta min bastusession så kom det in en ny individ i bastulandet. Vi började prata lite och det visade sig att han hade pluggat ungefär samma grej som jag pluggar. Några minuter diskussion senare kände jag att det var en fysisk omöjlighet att sitta längre utan att kola. När jag kom ut kändes det som att gravitationen hade fördubblats, och kort därefter gjorde världen en fade to black framför mina ögon. Någon sekund senare satt jag på golvet och blev serverad vatten av samma person som jag pratade med i bastun. Vet inte om det räknas som en svimning men det var nog fan inte långt ifrån. Vätskebrist deluxe. Jag måste börja ha med mig vattenflaska på gymmet asap. Jag tänker på det varje gång jag är och tränar men glömmer likväl bort den varje gång jag åker iväg. Well not anymore amigo.

Nu är det måndag och en helt ny vecka är född. Imorn fyller jag år! Hela 23 solsnurr kommer jag att ha varit med om sedan jag såg ljuset för första gången back in the eighties.

Nu ska jag duscha och börja bege mig mot skolan.


Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback