D90

En engelsman ringde mig nyss och berättade att min "Nikon D90 is back in stock, I'm just calling to let you know that I'll have it delivered to you right away". Greatness! Här ska fotograferas och filmas som aldrig förr. Jag blev också varse om hur pinsamt dålig min engelska har blivit. Det enda jag fick ur mig var "OUKÄÄÄY" och "BAJJ BAJJ", medan han malde på ganska duktigt. Så här roliga saker kan man göra med en D90:



Idag har jag ingen skola. Ska styra upp lite grejer och kanske även hinna vara och träna en sväng. Igår blev det 30 min på hojjen och 10 på bandet. CP-trött är nästan en underdrift. Idag blir det nog lite skrotlyft. Iorn kanske jag åker till Norrbotten. Ska kolla flygbiljetter nu.

Peace! Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer
Postat av: J

åå wiiii! Jag kommer äta upp din nya kamera! :D

2009-10-27 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback