Loaded like a freight train

Sitter uppe i nattdimman och lyssnar på lite guns - nighttrain medan jag väntar på att en nerladdning ska bli klar. Håller på att trixar lite med gamla mixar som jag ska slänga upp på min lilla hemsida så småningom. Har förresten fräschat upp sidan lite nu. Den blev lite cleanare. Kolla på http://www.omnimedia.se.

Känner att jag börjar vända på dygnet så fort jag inte har någon skola som tvingar upp mig. Idag gick jag upp efter 13. Jag är fan nattmänniska. Känner mig alltid mest produktiv och kreativ när det mörkaste mörkret lagt sig och resten av staden sover. Kanske är det för att alla andras hjärnvågor inte interfererar med mina då. De behöver sitt space för att fungera optimalt. Så måste det vara.

Ska fixa macka och oboy och skriva lite rapport nu. Peacers!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, underbar teori om nattproduktivitet och hjärnvågor :)

Postat av: Mikael

kom på den helt själv!

2009-11-26 @ 23:17:01
URL: http://mikael.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback