Kanalbrist

Jag är sjuk! Jag lider av kanalbrist. Svininfluensan är disneyland i jämförelse. Vi har bara ettan, tvåan, fyran och ett par andra skitkanaler. Jag har stått ut i två månader men nu börjar det bli abstinens-mayhem. Mest av allt saknar jag kanalernas kanal; den gudomliga femman! Speciellt på kvällarna. Livet är helt enkelt inte lika ljuvt utan Seinfeld, Vänner, Jimmie Kimmel, CSI, Macgyver och Americas funniest homevideos. Skulle lätt byta alla kanaler vi har mot femman.

Jag tror fan att jag kan känna skillnad på personer som är uppvuxna med bara ettan, tvåan och fyran jämfört med folk som har haft femman, ZTV och andra roliga kanaler. De är mer Svensson på något sätt. Jag kanske håller på att bli en ettan, tvåan, fyran-människa?

Nooooo! Vilket öde.





Läs även andra bloggares åsikter om
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback