Jo

Back in stockholm efter en skön helg uppe i norr. Det blev en hel del öl, bastu och gott käk. Som vanligt alltså. Tror dock jag drog på mig en släng av influensa. Har haft ont i halsen och känt mig allmänt trött de senaste dagarna. Känner tung träningsabstinens. Nästa vecka får det bli hårdkörning.

Jag fick förresten min D90 i förrgår. Riktigt trevlig liten manick! Tror jag ska ta en promenad ikväll och fota lite. Ska införskaffa lite filter och kanske en fet blixt inom en snar framtid. Har börjat kolla på lite resor till utlandet också, strax innan jul. Känner mig sjukt sugen på en strand och någon god drink. Maybe baby, vi får se hur det blir.

Nu är det the seventies show på tv. Har börjat smådigga serien. Har funderat på vem mr Foreman påminner om, och kom till slut på att han spelar bad guy i Robocop! Äntligen. Jag älskar när polletterna trillar ner. What a feelin'.

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback