Check!

Inspelningsteknik 3, check! Jag fortsätter min långa resa mot examen, som faktiskt inte alls är så lång längre. Bara några smågrejer kvar. Sweet potatoes!

Idag var jag till skolan för första gången den här veckan. Hade labb i ljudkursen = piece of cake. Sedan var jag och tränade, cyklade och sprang. Känns alltid lika fint när man börjar få lite rutin på träneriet igen. Efter en kort bastusession så åkte jag till slussen och mötte upp J och lite annat folk. Var och käkade lite finkäk på en restaurang som låg i en båt. Halva priset på allt käk, men vettefan om det var så sjukt prisvärt för det. Jag åt oxfilé, Joe åt någon fisk och så delade vi på en hummersoppa. Det var godkänt.

Imorn är det fredag och jag är ledig. Det känns verkligen som att jag skulle palla att ha ett jobb vid sidan om skolan. Iaf just nu. Har mailat en musikaffär och ska nog maila runt lite mer och höra efter. Läser iofs en kurs som jag knappt har börjat med, och sista föreläsningen är nästa vecka. Tror jag får ägna någon minut åt den imorn. Ska fixa färdigt mer på ljudexamensprojektet också. It shall be legendary.

Nu blev jag sugen på oboy. Hejråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback