Visioner

Klockan är sent, jag är hungrig och borde verkligen sova. Mitt i denna nattdimma så fick jag en vision om att jag ska göra en demo av de tre låtarna som ligger på myspacen nu. Tre låtar räcker ju gott och väl till en demo och de låter ju faktiskt helt ok för att vara inspelade utanför allt som heter proffsig studio. Ska göra ett omslag imorn. Fick lite idéer på hur det kan se ut.

J. övergav mig och åkte till norrbotten tillsammans med tusen väskor idag. Saknar. Hon ska vara med i länfinalen av "svensktoppen nästa" som bränns av på måndag. Det blir nog amazing. Jag åker upp nästa fredag istället. Har en tenta som jag måste göra innan jag är helt fri för sommaren. Det kommer bli programmering för hela slanten nu i veckan. Gäsp! Men det blir ok.

Ska försöka hinna spela in musiken till 3 nya låtar nu under veckan också. Tror det kan bli riktigt bra. Måste hinna träna lite nu i veckan också. Har inte levt så optimalt den senaste tiden känner jag. Ändring! Känner mig dock lite kass i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk.

Har förresten lagt upp min hemsida nu. Kolla in! www.omnimedia.se. Det ligger inte uppe så mycket ännu, bara lite bilder. Ska lägga upp lite mixar och annat smått och gott som jag har åstadkommit. Jag och J. spelade ju förresten in en liten kortfilm för några månader sedan. Nu är den helt färdig. Kanske lägger upp den också. Skulle vara cool.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

Saknar dig med love!

2009-06-06 @ 21:55:59
Postat av: J

Vilka nya låtar blir det? Är min rocklåt en av dom? :P

2009-06-06 @ 21:57:00
Postat av: J

Haha. Fick skriva in såna där verifieringsbokstäver för att kunna posta förra inlägget. Den kom typ med ett bandnamn, "Radiophoto". Det var fan coolt :)

2009-06-06 @ 21:58:28
Postat av: Mikael

Din rocklåt är inte klar ännu, vet inte riktigt hur jag ska göra med den :) men kanske! ska fila lite på den. Haha, radiophoto! Ja det var fan småcoolt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback