Doppler

Tillbaks i Haparanda nu. Har varit i good ol norrbotten i två veckor nu. Har hunnit med lite av varje. Midsommar var chill. Nicke och Tobbe slöt upp i Luleå. Vi käkade god mat, drack öl och gick ut på någon klubb. Godkänt. Har även fotat lite och lagt upp på omniemedia.se. Kolla in!

Igår och idag har det varit schvajnigt varmt och fint ute. Har passat på att solbada lite, förhoppningsvis resulterar det i någon slags pigmentförändring mot det afrikanska hållet. Idag började jag även läsa en bok som jag fick låna av Johanna, "Doppler". Handlar om en man som vurpar med sin cykel och kommer på att han hatar människor, och att han ska flytta ut i skogen och leva ensam. Har läst nästan halva nu. Bra bok.

På lördag är det examensfest. Jag och Johanna ska riva av lite hits är det tänkt. Har en ganska trevlig liten setlist. Hoppas på att det blir något annat trubadurgig i sommar. Lite inkomst skulle ju inte sitta helt fel. Tror jag ska lägga ut mina ena gitarr på blocket idag. Spelar aldrig på den, står bara och samlar damm. Förtjänar något bättre hem.

Nu ska det duschas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback