Rockrisk!

I helgen var jag och Johanna på kickboxning för första gången. Eller ptja, det var i alla fall första gången för mig. Jag blev lite frälst så det blir nog ett eller annat besök på liknande pass i framtiden. Roligt med lite alternativ träning till den hederliga skrotlyftningen. En av instruktörsgubbarna var definitionen av ordet respekt. Han var gissningsvis mellan 50-60 år, hade odefinierbar brytning och utstrålade stenhård benkrossar-respekt från första ögonkontakten. Tror han hade spöat Bruce Lee och Rambo samtidigt. Med en hand. Om jag någon gång spelar in en actionrulle så ska han vara min huvudrollsinnehavare.

Förresten! Kolla in vår nya finfina
myspace. Det ligger uppe en låt redan nu. Lyssna och njut. Har spelat in lite sång till ytterligare en låt nu i helgen, så snart dyker säkert även den upp där. Trevligt att återigen vara lite produktiv på musikskapandefronten.



Har även hört av mig till SR med förhoppning om extrajobb. Tekniska chefen var väldigt intresserad av att träffa mig och skulle höra av sig. Roligt.


 Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback