Kaboom!

Sjukt. Jag åt en asstor portion med kyckling och ris för typ 3 timmar sedan. Nu är jag vrålhungrig igen. Andra dagar går jag utan att äta något på nästan hela dagan och känner mig inte speciellt hungrig för det. Måste fan få lite struktur på detta. Jag tränar ju trots allt relativt ambitiöst så det är nog hög tid att försöka ta tag i matdelen också. Då säger vi så. Från och med nu ska jag fan inte missa en enda frukost, samt göra ett tappert försök till att äta minst två stora mål om dagen och tre små. Jämnt utspridda såklart. Jag har stått still vad gäller träningen i över en månad nu. Jag tror det beror på att jag har för dåliga matvanor. Min ämnessättning kan inte vara speciellt konstant gissar jag. Ändring!

Idag har jag och Chris skrivit rapport större delen av dagen. Om någon råkar ha en kanon som avfyrar en kanonkula med en utgångshastighet på 100 m/s och känner för att skjuta sönder något trevligt objekt, då "kan jag berätta" att ni kan ta er kanon, ställa den 600 meter ifrån målet, rikta den uppåt med en vinkel på 72 grader och tända stubinen. Pangboomkrasch så är alla era bekymmer ur världen. Detta förutsätter förstås att ni lever i en vakuumfylld värld där detaljer som luftmotstånd inte existerar. Råkar det stå en 30 meter hög mur framför målet? Bara lugn, då kan jag nämligen även upplysa er om att kulan passerar över muren med en marginal på hela 202 meter. Bara så ni vet.

Nu ska jag sova och drömma om den jag gillar bäst. Du vet vem du är.

Godnatt!


Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback