Hmm! Mm!

Jag läste just en blogg där någon i sin tur hade länkat till följande videoblogg på youtube. Är det verkligen seriöst menat? Ibland så kan jag inte låta bli att tappa tron på mänskligheten. Nästan så att man blir lite rädd.



De där lätena som uppkommer efter så gott som varje mening ger mig nästan lite panik. Det känns som att jag vill skrika och slå sönder saker, alternativt hoppa ut genom fönstret. Man skulle säkert kunna använda klippet som en effektiv metod för psykisk tortyr på någon läskig anstalt. Samma klipp om och om igen. Skulle bryta ner de starkaste psykena till molekyler.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaaaaaaaah! Hon låter som en jävla pipleksak man ger till en hund. Jag får panik! Varför har ingen landsförvisat människan?

2009-08-17 @ 21:45:05
Postat av: Mikael

Amen!

Postat av: Henke

Fy fan vad störande. Jag har plågat mig igenom klippet två gånger nu för att verkligen vara säker på min sakt.



Ett annat klipp av samma tjej, även detta med dessa irriterande ljud efter varje mening.

http://www.youtube.com/watch?v=G6NjoDC-lDk

2009-09-07 @ 22:35:09
URL: http://www.reeperbahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback