Victory!

Jag kom just hem till Norrköping efter att ha spenderat en vecka uppe i Norrbotten. Där uppe var det snö med någon plusgrad, här nere är det 14 grader och ingen snö alls. Jag tror jag föredrar klimatet här nere. Det var i alla fall ganska trevligt att vara upp en sväng. Passade på att basta, åka slalom, gå på krogen och drick öl och sånt där som hör till. Inge missöden alls, förutom att Johannas mobiltelefon försvann spårlöst. Försökte ringa och lyssna efter signalen, men den var verkligen ingenstans. Det är inte heller som att den har haft möjlighet att försvinna på speciellt många olika platser. Skumt. Nu är Johanna på studiebesök i Stockholm och jag är här i Norrköping och pluggar inför en omtenta i videoproduktion som är på fredag. Jag missade den första tentan för att jag drog till Thailand. Ångrar mig inte en sekund. Ska nog ganska mycket till för att jag inte ska klara den. Så fort jag är klar med tentan så drar även jag till Stockholm och hänger lite. Amazing.

En annan rolig liten grej som inträffade förra veckan. Jag vann nämligen ett ex. av Adobe Premiere CS4 på www.adobebloggen.se. Man skulle vara först med att kommentera ett inlägg och sedan skriva ett tips som har med videoredigering att göra. Det bästa tipset vinner och det gjorde alltså mitt vilket betyder att jag snart får ner lite videoredigeringsmjukvara värd 10k i brevlådan. Inte illa! Victory!

Nu känns det som att sommaren börjar göra entré. Galet skönt. Det blir nog en bra sommar.

Nu ska det pluggas. Hepp!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fan vad nice med ett eget Adobe Premiere Pro CS4... Congratulation!!!

2009-04-16 @ 10:16:09
Postat av: Mikael

Kiitos!

2009-04-16 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback