Tråk

Grymt tråkig dag idag. Jag tog mig upp först efter 13 någon gång och kunde konstatera att min hals inte var i världens gladaste skick. När jag hostade så kändes det helt tomt, ni vet... det tar som inte med sig något. Eller ni kanske alls vet. Shit the same. Jag har i alla fall inte gjort så mycket mer än att sitta och plugga till videoproduktionstentan som är imorn. Det är en himla massa material att gå igenom, men jag tror jag börjar få kläm på större delen nu. Hittade även en sida på nätet med webb-tv där de går igenom allt som har med tv- och videoproduktion att göra. Kamera, ljus, studio, juridik... you name it. Kändes skönt att glo på det ett tag istället för att sitta och läsa. Ganska intressant faktiskt.

Nu ska jag nog gå till affären en sväng. Har inte varit ut på hela dagen. Känner att jag behöver lite luft. Ipoden är inte laddad. Fan. Båda mina taklampor har gått i pension så jag kanske köper ett par sådana.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback