Susan Boyle

Vem sa att fula människor inte kan sjunga? Idag läste jag aftonbladet där de skrev något om Susan Boyle, den okyssta 47-åringen från storbritannien som tagit världen med storm. Jag surfade in på youtube och kollade klippet som de nämnde i artikeln... klippet som är uppe i över 20 miljoner views. Jag tröck på play och såg på när juryn och publiken hånskrattade lite åt Susan som just gått upp på scen och presenterat sig. Hon sjunger "I dreamed a dream" från Les Miserables och damn... Tror jag fick kalla kårar åtminstone en gång. Jag vet egentligen inte riktigt vad som var så bra med hela grejen. Det var nog mest för att det kändes lite otippat. Men bra var det. Lite övning så kan hon kanske börja spela i Johannas liga.

Kolla
HÄR.

Simon ser ut som ett påtändt barn på Disneyland. Trodde tjejen i juryn skulle börja gråta där ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback