Jag får paniken!

Igår var jag ut och kutade utomhus för första gången i år. Efter ca 5 minuter kändes det som att jag skulle dö, men efter några minuter till så stabiliserades alla systemen, de kritiska nivåerna backade tillbaks några snäpp och plötsligt så var det ganska behagligt. Med vinden i håret och Hellacopters i lurarna så kutade jag på i ganska bra tempo. Var ut och gick en sväng lite senare också, så kan nog säga att gårdagen var en ganska kaloriproduktiv dag.

Nu sitter jag och dricker en öl klockan tre på dagen för att kompensera upp lite. Måste ju bibehålla balansen så att säga. Ikväll blir det lite majbrasa. Kanske blir trevligt.

Nu är det inte länge kvar tills Metallica. Måste lyssna in mig lite mer på nya plattan. Det kommer att bli legendary!

Jag märkte just att mellanslagstangenten på min laptop är ur balans. Den sticker upp mer på den högra sidan än vad den gör på den vänstra. Något fruktansvärt irriterande. Jag får paniken!

Thailandsfilmen börjar lida mot sitt slut nu tror jag. Det är nog på tiden med tanke på att vi suttit och klippt i snart ett halvår. Fan, det är helt sjukt att det nästan har gått ett halvår sedan vi var i Thailand. Det känns som igår. Jag blir nästan rädd när tiden ska gå så jävla fort. Snart är man gammal och död! Jag får paniken!

På tal om film så spelade jag och Johanna in en sådan i helgen. Den handlar om en fluga som irriterar en ung man när han ska sova. I huvudrollen kan man se ingen mindre än mig själv i egen skyhög person. Som den unga mannnen då, inte flugan. En episk, hjärtegripande berättelse om hat, kärlek, begär, lust, vapen och hårspray. Coming to a computer with youtube access near you. Kan bli mitt stora genombrott! Äntligen. Som jag har väntat.

Nu ska jag sätta en till öl (råkade skriva lök först) i kylen.

Grattis på valborg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback