Countdown to premiär!

Nu har vi nästan klippt färdigt vår efterlängtade Thailands-film. Nästa helg blir det stor premiär! Den röda mattan ska rullas ut och över en timmes kvalitetsfilm ska avnjutas. Det blir nog amazing. Jag vill ut i världen och spela in mer film. Det är roligt. Men först vill jag nog ha en ny och lite bättre videokamera.

I helgen har jag och Johanna fotat ett himla massa. Vi har jagat fotogeniska platser runt om i den här lilla hålan som Johanna har sitt säte i, dvs. Gamleby. Det blev nog några bra bilder faktkst. Jag har även startat en "fotosida" där jag laddade upp en av bilderna. Fick ett par trevliga och uppmuntrande kommentarer. Jag känner verkligen att jag utvbecklats på fotofronten sedan jag köpte en systemkamera. Nu vill jag ha en ny systemkamera, kanske en Nikon D700 eller D90. Ge mig pengar!

Idag är det söndag. Jag borde plugga, har jättemycket matte att ta tag i. Även redigt med programmering. Har lite ångest över att jag skjutit upp allt en bit igen. Det får nog bli lite svettiga dagar nu innan vi åker upp till Norrland. Måste ta tag i lite gammalt arbete som jag har kvar ifrån åren i Piteå också. Jag lämnade dock in en rapport förra veckan, så förhoppningsvis ramlar det in lite "inspelningsteknik 4"-poäng snart vilket tar mig ett steg närmare min ljudexamen. Egentligen så är det bara en massa smågrejer kvar. Jag skulle nog fixa ihop allt på en vecka om jag satte mig ner med det heltid. Jag har i alla fall bestämt mig för att fixa det innan sommaren.

Nu ska jag göra något vettigt. Här är ett par bilder jag tagit:







Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback