Gran Torino

Jag såg Gran Torino här för någon dag sedan. Riktigt bra faktiskt. Jag är ganska imponerad över Clintan som håller igång trots sin ringa ålder. Om jag inte missminner mig så är väl mannen, myten, legenden 80 bast vid det här laget. För vanliga, dödliga individer så brukar ju i regel sannolikheten för någon slags defekt uppe i planeten öka med åren. Clintan verkar däremot mentalt sett inte ha åldrats ett år. I mitt tycke så har de flesta filmerna han gjort de senaste åren hållit väldigt hög standard. Även hans skådespelarinsatser har varit ut över det vanliga. Respekt. Jag hoppas att jag kommer vara lika passionerad för det jag håller på med när jag fyller 80.

Hur som helst. Se filmen! Spännande handling, fint foto och grymma skådespelarinsatser från Clintan. Jag är lite lat och går därför inte in på handligen. Vill man läsa mer om filmen så kan man kolla in den på
IMDB.



MMMMM

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback