Sömn

Jag tror jag sover för mycket. Idag hoppade jag en matteföreläsning och passade på att sova till 12. Fast natten innan sov jag iofs bara 4 timmar, plus att jag tränade ganska hårt på kvällen så det kanske har sin förklaring. Har kommit igång helt okej med träningen igen. Det känns bra.

Har en hel del att ta tag i vad gäller skolan nu. Främst är det matten som käkar tid. Jag har bestämt mig för att klara tentan till varje pris. Det är bara lite mer än tre veckor kvar nu så det blir att nöta rejält om allt ska gå som planerat. Ska också in med två labbar i programkonstruktion samt tre labbar i elektronisk publicering. Dessutom ska jag koda grunden för vårt projektarbete i elektronisk publcering. Det blir en hemsida med sökfunktion som ska kommunicera med en databas. I vårt fall ska legofanatiker kunna söka på en lagosats och få upp listor över vilka legobitar respektive sats innehåller. Eventuellt även bilder. Sound fun? Eh... Kände att det passade mig bra att layouta och designa skiten så är nöjd över att jag fick den rollen. Känner dock att jag vill lära mig mer om .php, javascript och databaser så ska försöka vara så involverad som möjligt i det med. Ska även redigera några minuter video innan den 5 december. Konstigt nog känns det inte speciellt stressigt med allt, men antagligen är det nog så jävla stressigt så att min hjärna inte kan bearbeta stressnivån. Det brukar lösa sig.

På tal om layout och design så håller jag även på att leka lite med bloggen här. Tror den kommer bli lite snyggare inom en kort framtid. Börjar rycka lite i webbdesignstarmen faktiskt. Det är rätt kul att bygga hemsidor. Att jobba som webdesigner skulle nog inte kännas helt fel. Ska nog satsa på att knåpa ihop en liten portfolio.

Nu ska det käkas. Imorn är det veckans bästa dag! ;)


Soundtrack of this blog
Kings of leon - Revelry

Kommentarer
Postat av: J

Idag är det världens bästa dag ;)

2008-11-21 @ 09:30:15
Postat av: J

Imorrn är det världens bästa dag ;)

2008-11-21 @ 09:32:07
Postat av: Metalnallen

Kolla gärna in min blogg med metal o rock recensioner!

http://metalnallen.blogg.se

2008-12-21 @ 09:56:41
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback