Thailand

Hade en dugga idag i matematik. Kändes som att det gick ganska bra faktiskt. Självförtroendet fick en liten boost. Det tar grymt mycket tid att lära sig skiten men det är absolut inte omöjligt. Ska dock bli skönt att koppla bort allt någon dag nu och försöka finna lite inre harmoni. Eller nåt.

Yes! I år blir det en varm jul. Jag och Johanna har bokat en resa till Thailand och kommer alltså fira jul där tillsammans. Det kommer nog bli helt sjukt galet jävla idiotbra. Hoppas på mycket sol och helst inte så mycket regn. För en timme sedan var jag iväg och vaccinerade mig mot hepatit A, så nu är jag redo att möta asien! Halleluja. Ska bli skönt att komma bort och se något nytt. På ett sätt känns det inte heller helt fel att fira jul lite annorlundare än man gjort de senaste 22 åren.

Surfade runt lite på aftonbladet här om dagen och hittade ett videoklipp där ett par svenska killar går dykkurs i thailand, och dyker tillsammans med en valhaj. Typ 8 meter lång fisk. Vilken adrenalinkick det måste ha varit. Vi funderar också på att gå dykkurs på Koh Tao (dykön nummer 1). Verkar som en sjukt kul grej att göra. Har blivit lite inspirerad av en massa videbloggar som jag kollat på. Kanske plockar med DV-kameran!


Thailand here we come!

Amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback