Helg

Var en sväng upp till good 'ol norrbotten i helgen. Efter all intensiv marknadsföring så hade jag och Johanna slipat pennorna samt övat på att skriva snygga autografer i timtal för att möta de hungriga folkmassorna på Kallax. Snacka om förvåning när inte en enda människa kommer fram och ber om en kråka på en bit toapapper eller lämplig kroppsdel. Nåja, helylle som vi är så erbjuder vi allmänheten en ny chans till jul. Mer info kommer när det börjar närma sig, men redan nu kan jag avslöja att de tre första i autograf/skakahand/foto-kön får dela på en signerad daim. Med reservation för att vi inte hunnit med frukosten och tvingas äta upp daimen på flyget.

Det var hur som helst en väldigt trevlig helg. Vi hann träffa nära och kära, äta god mat, bada bastu, dricka öl och välta bilar osv. Känns som att man fått en dos av norrbotten som kanske räcker för en tid framöver igen. Det var jävligt kallt måste jag konstatera. Till jul ska jag komma ihåg att packa ner de ack så essentiella långkalsongerna. Man vänjer sig snabbt vid klimatet här nere i södern. Kände mig inte alls som den härdade norrlänningen jag brukade vara. Trodde det var -15 grader när det i själva verket var runt -4. Galet.


Soundtrack of this blog
Snow Patrol - Disaster Button

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback