The sickness

Nu har jag varit tungt förkyld i tre dagar. Förhoppningsvis släpper det tills imorn så jag får fara och jobba och tjäna lite pengar, börjar nämligen bli fett pank här snart. Så fort man tror att utgifterna är avklarade så dyker det likväl ständigt upp nya. Som en infektion som vägrar lägga sig ner och dö typ. Blä. Jag måste fan bli bättre på att sköta min lilla ekonomi.

Anyways. Jag har hunnit se lite film under tiden jag varit sjuk, bl.a. "The bank job", "Hitman" och gamla goda "Tenacious D: The pick of destiny." Long as fucking time ago in a town called kickapoo! Det måste ju vara bland de bästa soundtracken ever. Jag undrar ifall filmen gjordes efter soundtracket eller tvärtom. Bank job och Hitman var också ganska bra. Nästan lite Clintan feeling i Hitman, fast en snäll Clintan isåfall.

Har även så gott som mixat färdigt Divine Sins demo nu. Eventuellt är det ytterst lite småputs kvar, men det borde inte alls ta speciellt länge att fixa till. Jävligt kick ass måste jag säga att det har blivit. Hoppas verkligen att de får något bolagsnapp. Det är fanimej bra låtar som lätt kan konkurrera med liknande kommersiella artisters alster.

Nu är det inte alls speciellt länge kvar tills KISS i stockholm. Loooooove guuuuun!!!!



Soundtrack of this blog
Kiss - Love gun

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback