Alright!

Imorn är det dags. You wanted the best, you got the best! Jag snackar givetvis om att vi drar ner till Stockholm och kollar på the hottest band in the world - Kiss! It's gonna be legendary. Ska bli kul att träffa M. också, det var ett tag sedan man hängde med varann nu. Dessutom ska de ha lovat fett fint väder, så det lär bli en del häng på uteserveringar kan jag tänka mig. Sommar, Kiss, Stockholm, bärs och Harry B James... det kan ju inte misslyckas. Har dock känt mig lite seg senaste dagarna, typ som att man varit på väg att bli förkyld eller något, men det är fan inget som inte Kiss kan avvärja. Woho! So fucking awe...wait for it... some!

Annars då? Har spelat in med Divine Sins en del senaste tiden. Det blir två nya låtar som kommer att rocka så hårt så att det inte finns någon mening med att jag försöker förklara för er hur hårt det kommer att rocka. Helt ofattbart hårt alltså. Mix påbörjas nästa vecka så det lär väl bara dröja ett par veckor innan det dyker upp något på MySpace. Förbered er på högoktanig öronorgasm from hell!

Nä fuck it. Nu ska jag njuta av en kall och fin öl medan jag packar ner lite stuff. Självklart till tonerna av the hottest band in the world. I wanna hear it loud, RIGHT BETWEEN THE EEEEYEEES!!!!

Love and peace!

image64

Soundtrack of this blog
Kiss - Rock n roll all night

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback