Men fysatan melodifestivalen

Jag blir så less alltså. Som att alla jävla valdistrikt lägger sina tyngsta röster på samma jävla skitlåt. inte det minsta orginell utan tvärtom så jävla melodifestivalklichéig som det bara går att uppbringa. Fucking bajskorv from the deepest bajshål in the universe. Sverige måste vara bland de tråkigaste landen i världen som röstar fram sådan skit frivilligt. Samma koncept varje år... Det måste tamejfan vara en melodifestivalkonspiration mellan SVT och valdistrikten.

Så skit så man vill spy. Blööööäääärghuuurk.

(Nu inväntas btw tittarrösterna. Jag har druckit några bärs, därav denna utläggning. Förhoppningsvis bevisar svenska folket motsatsen och röstar på typ nordman eller något som inte är fullt lika kakka.)

Nu ska jag ta en bärs till och ladda för kvällens urartning.

Update: Jaha, som väntat så vann klichéskitlåten. Sad sad sad.

Skitlåt.

Kommentarer
Postat av: M från Kumla

Länge sen sista!! jag kan väl inte säga mer än att sverige är bra på musik men när det gäller melodifestivalen så kan man säga mycket mer... och hur dåliga är dem 3800 andra bidragen, Hörs ses och synes.

2008-03-17 @ 18:24:47
Postat av: battery

good read


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback