Old stuff

Jag läste igenom en drös gamla blogginlägg. Det har skrivits en hel del skit genom åren, en del helt okej skit och en del helt vanlig skit... ganska underhållande att läsa faktiskt. Skulle servern crasha så att typ allt man skrivit skulle försvinna så skulle det nog kännas lite jobbigt. Eller kanske inte? På ett sätt så skulle det vara skönt att börja helt från scratch och bara skriva för sig själv och själva skrivandets skull.

Annars då? Ikväll blir det nog rep i Luleå om inget oväntat inträffar. Det känns som att det var ett ganska bra tag sedan sist så det blir nog kul. Vi ska spela en massa rock-hits och förhoppningsvis fixa någon spelning i sommar. Börjar även känna att man kommit igång med träningen lite i smyg igen. Tror det kan ha råkat bli någon kebabrulle för mycket den senaste tiden så visst känns det skönt att känna sig lite nyttig för omväxlings skull. Haha.

I helg är det jazz och blues-festival här i good ol' Haparanda så det blir nog en hel del jobb med att rigga och sköta ljud där. Men nästa vecka smäller det! Då börjar min efterlängtade semester! Halleluja! Vet dock fortfarande inte riktigt vad jag ska göra av all tid (hjälp). Men det blir nog rätt amazing. Jag tycker vi kan fira med lite Cherry Lane. Ryan Adams i mitt hjärta.

Kan ju vara världens bästa låt. Bara jag som blir sugen på att åka bil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback