Kewl

Då var den första veckan av semestern förverkad. Jag har varit mest i Piteå och Luleå. Det har varit fint och bra, shoppade lite kläder, åt glass, klappade en sängvätare, träffade Elmo och fick parkeringsböter. Amazing. På tisdag är det rep med coverbandet, det blev aldrig något den här veckan av div. anledningar. Har nog känt mig lite musikaliskt understimulerad ett tag så det känns skönt att få spela lite igen. Något som känns mindre skönt är alla rapporter och uppgifter som jag borde ta tag i för att få alla mina poäng från Piteå. De skriker mitt namn och plågar mig i mina drömmar. Nej, så farligt är det kanske inte... det är inte så värst mycket ändå. Det löser sig säkert. Jag har en tendens till att fixa saker i sista sekunden.

Idag har det varit värsta slödagen. Jag har sovit, vaknat, sovit lite till, vaknat, mixat, trixat och fixat lite. Känner mig som en degklump som dött i bastun... borde ta en promenad eller något. Tror även jag lyckades sabba spisen lite när jag skulle steka hamburgare idag. Galet. Imorn ska jag aktivera mig och träna lite. Nu ska jag ta en dusch och sedan somna framför TVn. Låter som en plan.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback