David Caruso

Haha! Läste MikeBikes blogg tidigare idag... ett skitbra inlägg om David Caruso, aka "Horatio Cane" från CSI Miami. Jag vettefan hur många kvällar man segat framför tv:n och i synnerhet CSI. Ja, man skulle väl nästan kunna säga att Seinfeld, CSI Miami och Jay Leno är ganska stabil rutin nuförtiden. Hur som helst, efter typ tre avsnitt av CSI och Horatio Cane så börjar man ju se mönstret i hans skådespelarinsater. Snubben tar innebörden av "oneliners" till en helt ny nivå, och what's up med solbrillerna!? Haha. Jag kan tänka mig att han betraktar sig själv som en skådespelare i världsklass och tar säkert sig själv på världens största allvar. Hög underhållningsfaktor!


Kommentarer
Postat av: Sarah

"Oh, en blodig kniv - någon måste ha blivit skuren". Bäst att jag tar på mig mina solbrillor så jag ser tuff ut :P

2008-04-24 @ 22:32:50
Postat av: Math

Har du sett när Jim Carrey härmar honom hos Letterman? Så jäla bra!

2008-04-25 @ 08:12:08
Postat av: Alexandra

Bra blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback